Abonamente corporate
Medicina muncii
Control medical la angajare, control medical periodic (anual), raport medical anual
Consultații incluse
Consultații medici specialiști și teste de laborator
servicii personalizate
Soluții optime pentru a vă răsplăti angajații, prin pachete de sănătate care includ serviciile de medicina muncii cât și servicii complexe de diagnostic
Consiliere
Consilierea angajatorului privind strategia de sănătate și securitate în muncă
discount
Discount suplimentar la terminarea beneficiilor pentru consultații, radiologie și ecografie
discount
Discount suplimentar la terminarea beneficiilor pentru consultații
pentru abonamentul Business Premium
Business Premium
Cere ofertaMedicina muncii
Control medical la angajare (in conformitate cu HG nr.355/2007 Art.13-17)
Control medical periodic (anual) – conform fiselor din anexa 1 a HG nr.355/2007 efectuat la sediul companiei.
Examen medical la reluarea muncii (in conformitate cu HG nr.355/2007, Art.23-25)
Teste de laborator necesare stabilirii aptitudinii, gradului de afectare a capacitatii de munca datorat unor afectiuni cronice sau acute a angajatilor, conform HG nr.355/2007 Art.25)
Examinari de diagnostic necesare pentru stabilirea aptitudinii, gradului de afectare a capacitatii de munca datorat unor afectiuni cronice sau acute a angajatilor conform HG nr.355/2007 Art.25)
Consultatii medici specialisti prevazute in controalele medicale anuale de medicina muncii.
Consilierea angajatorului privind strategia de sănătate si securitate in munca
Comunicarea riscului profesional către toţi factorii implicaţi în procesul muncii.
La sfarsitul campaniei de control medical periodic (anual sau semestrial, conform pervederilor legislatiei de Medicina Muncii in functie de profilul de activitate al Beneficiarului) se vor intocmi rapoarte catre Beneficiar. Raportarea patologiei depistate se va face numeric, respectand cerinta expresa a legii de pastrare a confidentialitatii informatiilor din dosarele medicale ale angajatilor.
Evidenta primara a bolilor profesionale si a celor legate de profesie consemnate in dosarele medicale ale angajatilor.
Intocmirea raportului de risc maternal de catre medicul de medicina muncii; Protectia persoanelor insarcinate – cerinta legislativa in momentul in care o angajata informeaza in scris angajatorul ca este insarcinata, aceasta trebuie sa efectueze un control medical specific si sa emita doua documente catre companie: o informare si un raport de evaluare privind starea de sanatate a respectivei angajate
Intocmirea raportului medical anual
Participarea la evaluarea riscurilor de imbolnavire profesionala (conform Normelor Generale de Protectie a Muncii cap.V, Art.44, Art.45, alin.1 si 2; Art.46)
Indrumarea activitatii de reabilitare profesionala dupa boala profesionala, boala legata de profesie, accident de munca sau boala cronica (conform HG nr.355/2007, Art.24, Art.29)
Consilierea angajatorului privind fundamentarea strategiei de securitate si sanatate la locul de munca in cadrul Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (in conformitate cu HG nr.1425/2006, Art.58 alin.1, si HG nr.355/2007, Art.29) si participarea la aceste comitete.
Securitatea și medicina muncii
Protectia Muncii: o necesitate obligatorie prin lege.
In general angajatul sau angajatorul interpreteaza protectia muncii ca o simpla formalitate, rezumandu-se la semnarea unor fise de instruire, fara a lua in calcul importanta acesteia in unele domenii de activitate atat prin folosirea echipamentelor de protectie cat si prin protejarea.
- evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala a angajatilor la locul de munca (identificarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala,precum si stabilirea nivelului de risc pe loc de munca si societate);
- intocmirea si actualizarea planului anual de prevenire si protectie si ori de cate ori situatia o impune pentru fiecare loc de munca/post de lucru in parte;
- intocmirea de instructiunilor proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca tinand seama de particularitatile activitatilor societatii,precum si ale fiecarui loc de munca/post de lucru in parte;
- verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul sanatatii si securitatii in munca stabilite prin fisa postului;
- intocmirea necesarului de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul S.S.M.;
- compunerea tematicilor pentru toate formele de instruire, stabilirea periodicitatii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul S.S.M.(efectuarea instructajului introductiv general) si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite;
- efectuarea programului de instruire-testare la nivelul unitatii;
- tinerea evidentei zonelor cu risc ridicat prevazute in Normele Metodologice de aplicare a Legii nr.319/2006;
- stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca,stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor H.G.971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;
- informarea in scris asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie;
- tinerea evidentei echipamentelor de munca si urmarirea ca verificarile periodice si daca este cazul incercarile periodice ale echipamentelor de munca
- identificarea echipamentelor individuale de protectie pentru posturile de lucru ale societatii si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu E.I.P.,conform prevederilor H.G.nr.1048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a E.I.P.la locul de munca;
- participarea la comunicarea si cercetarea evenimentelor, inregistrarea si tinerea evidentei accidentelor de munca si a incidentelor periculoase, semnalare, cercetare, declarare si raportare a bolilor profesionale;
- urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor;
- urmarirea actualizarii planului de avertizare si a planului de evacuare;
- propunerea de sanctiuni si stimulente pentru lucratori pe criteriul indeplinirii atributiilor in domeniul S.S.M.;
SERVICII SU
Servicii de Situatii de Urgenta (PSI – PC)
Pe linie de Situatii de Urgenta, va oferim consultanta precum si mijloacele de stingere a incendiilor, intocmirea fisei obiectivului si indeplinirea obligatiilor ce va revin conform Legii 307/2006, art.16
Te ajutam sa identifici riscurile afacerii tale care sunt legate de Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectie Civila.
Iti oferim, la preturi avantajoase:
- stabilirea structurilor cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;
- elaborarea, aprobarea si difuzarea actelor de autoritate:decizii,dispozitii,hotarari si altele asemenea,prin care se stabilesc raspunderi pe linia apararii impotriva incendiilor;
- elaborarea,aprobarea si difuzarea documentelor si evidentelor specifice privind apararea impotriva incendiilor;
- organizarea apararii impotriva incendiilor la locurile de munca; - planificare, executarea controalelor periodice, in scopul depistarii si inlaturarii oricaror stari de pericol care pot favoriza initierea sau dezvoltarea incendiilor;
- analiza periodica a capacitatii de aparare impotriva incendiilor;
- elaborarea de programe de optimizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor;
- planificarea interventiei salariatilor si a fortelor specializate,in caz de incendiu;
- elaborarea tematicilor pentru toate formele de instruire,stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca;
- elaborarea programului de instruire-testare
Beneficiezi de medicină generală ori de câte ori este nevoie!
Medicina de familie - inclus
Consultații de specialitate: 4 consultații pe an, la alegere
|
|
Analize Medicale incluse
|
|
La terminarea beneficiilor incluse ai discount suplimentar la:
|
|
Dermatologie | |
|
|
Uro-ginecologie | |
|
|
Gastroenterologie | |
|
|
Cardiologie | |
|
|
ORL | |
|
|
Oftalmologie | |
|
|
Pneumologie | |
|
|
Recuperare medicală, Reumatologie | |
|
|
Analize medicale | |
|
|
Business Plus
Cere ofertaMedicina muncii
Control medical la angajare (in conformitate cu HG nr.355/2007 Art.13-17)
Control medical periodic (anual) – conform fiselor din anexa 1 a HG nr.355/2007 efectuat la sediul companiei.
Examen medical la reluarea muncii (in conformitate cu HG nr.355/2007, Art.23-25)
Teste de laborator necesare stabilirii aptitudinii, gradului de afectare a capacitatii de munca datorat unor afectiuni cronice sau acute a angajatilor, conform HG nr.355/2007 Art.25)
Examinari de diagnostic necesare pentru stabilirea aptitudinii, gradului de afectare a capacitatii de munca datorat unor afectiuni cronice sau acute a angajatilor conform HG nr.355/2007 Art.25)
Consultatii medici specialisti prevazute in controalele medicale anuale de medicina muncii.
Consilierea angajatorului privind strategia de sănătate si securitate in munca
Comunicarea riscului profesional către toţi factorii implicaţi în procesul muncii.
La sfarsitul campaniei de control medical periodic (anual sau semestrial, conform pervederilor legislatiei de Medicina Muncii in functie de profilul de activitate al Beneficiarului) se vor intocmi rapoarte catre Beneficiar. Raportarea patologiei depistate se va face numeric, respectand cerinta expresa a legii de pastrare a confidentialitatii informatiilor din dosarele medicale ale angajatilor.
Evidenta primara a bolilor profesionale si a celor legate de profesie consemnate in dosarele medicale ale angajatilor.
Intocmirea raportului de risc maternal de catre medicul de medicina muncii; Protectia persoanelor insarcinate – cerinta legislativa in momentul in care o angajata informeaza in scris angajatorul ca este insarcinata, aceasta trebuie sa efectueze un control medical specific si sa emita doua documente catre companie: o informare si un raport de evaluare privind starea de sanatate a respectivei angajate
Intocmirea raportului medical anual
Participarea la evaluarea riscurilor de imbolnavire profesionala (conform Normelor Generale de Protectie a Muncii cap.V, Art.44, Art.45, alin.1 si 2; Art.46)
Indrumarea activitatii de reabilitare profesionala dupa boala profesionala, boala legata de profesie, accident de munca sau boala cronica (conform HG nr.355/2007, Art.24, Art.29)
Consilierea angajatorului privind fundamentarea strategiei de securitate si sanatate la locul de munca in cadrul Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (in conformitate cu HG nr.1425/2006, Art.58 alin.1, si HG nr.355/2007, Art.29) si participarea la aceste comitete.
Securitatea și medicina muncii
Protectia Muncii: o necesitate obligatorie prin lege.
In general angajatul sau angajatorul interpreteaza protectia muncii ca o simpla formalitate, rezumandu-se la semnarea unor fise de instruire, fara a lua in calcul importanta acesteia in unele domenii de activitate atat prin folosirea echipamentelor de protectie cat si prin protejarea.
- evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala a angajatilor la locul de munca (identificarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala,precum si stabilirea nivelului de risc pe loc de munca si societate);
- intocmirea si actualizarea planului anual de prevenire si protectie si ori de cate ori situatia o impune pentru fiecare loc de munca/post de lucru in parte;
- intocmirea de instructiunilor proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca tinand seama de particularitatile activitatilor societatii,precum si ale fiecarui loc de munca/post de lucru in parte;
- verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul sanatatii si securitatii in munca stabilite prin fisa postului;
- intocmirea necesarului de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul S.S.M.;
- compunerea tematicilor pentru toate formele de instruire, stabilirea periodicitatii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul S.S.M.(efectuarea instructajului introductiv general) si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite;
- efectuarea programului de instruire-testare la nivelul unitatii;
- tinerea evidentei zonelor cu risc ridicat prevazute in Normele Metodologice de aplicare a Legii nr.319/2006;
- stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca,stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor H.G.971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;
- informarea in scris asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie;
- tinerea evidentei echipamentelor de munca si urmarirea ca verificarile periodice si daca este cazul incercarile periodice ale echipamentelor de munca
- identificarea echipamentelor individuale de protectie pentru posturile de lucru ale societatii si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu E.I.P.,conform prevederilor H.G.nr.1048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a E.I.P.la locul de munca;
- participarea la comunicarea si cercetarea evenimentelor, inregistrarea si tinerea evidentei accidentelor de munca si a incidentelor periculoase, semnalare, cercetare, declarare si raportare a bolilor profesionale;
- urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor;
- urmarirea actualizarii planului de avertizare si a planului de evacuare;
- propunerea de sanctiuni si stimulente pentru lucratori pe criteriul indeplinirii atributiilor in domeniul S.S.M.;
SERVICII SU
Servicii de Situatii de Urgenta (PSI – PC)
Pe linie de Situatii de Urgenta, va oferim consultanta precum si mijloacele de stingere a incendiilor, intocmirea fisei obiectivului si indeplinirea obligatiilor ce va revin conform Legii 307/2006, art.16
Te ajutam sa identifici riscurile afacerii tale care sunt legate de Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectie Civila.
Iti oferim, la preturi avantajoase:
- stabilirea structurilor cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;
- elaborarea, aprobarea si difuzarea actelor de autoritate:decizii,dispozitii,hotarari si altele asemenea,prin care se stabilesc raspunderi pe linia apararii impotriva incendiilor;
- elaborarea,aprobarea si difuzarea documentelor si evidentelor specifice privind apararea impotriva incendiilor;
- organizarea apararii impotriva incendiilor la locurile de munca; - planificare, executarea controalelor periodice, in scopul depistarii si inlaturarii oricaror stari de pericol care pot favoriza initierea sau dezvoltarea incendiilor;
- analiza periodica a capacitatii de aparare impotriva incendiilor;
- elaborarea de programe de optimizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor;
- planificarea interventiei salariatilor si a fortelor specializate,in caz de incendiu;
- elaborarea tematicilor pentru toate formele de instruire,stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca;
- elaborarea programului de instruire-testare
Beneficiezi de medicină generală ori de cate ori este nevoie!
Medicina de familie - inclus
Consultații de specialitate: 2 consultații pe an, la alegere
|
|
Analize Medicale incluse
|
|
La terminarea beneficiilor incluse ai discount suplimentar la:
|
|
Dermatologie | |
|
|
Uro-ginecologie | |
|
|
Gastroenterologie | |
|
|
Cardiologie | |
|
|
ORL | |
|
|
Oftalmologie | |
|
|
Pneumologie | |
|
|
Recuperare medicală, Reumatologie | |
|
|
Analize medicale | |
|
|
Adult Plus
Cere ofertaBeneficiezi de medicină generală ori de cate ori este nevoie!
Consultații de specialitate: 2 consultatii pe an la alegere
|
|
|
|
La terminarea beneficiilor incluse ai discount suplimentar la:
|
|
Dermatologie | |
|
|
Uro-ginecologie | |
|
|
Gastroenterologie | |
|
|
Cardiologie | |
|
|
ORL | |
|
|
Oftalmologie | |
|
|
Pneumologie | |
|
|
Recuperare medicală, Reumatologie | |
|
|
Analize medicale | |
|
|
Adult Premium
Cere ofertaBeneficiezi de medicină generală ori de cate ori ai nevoie!
Consultații de specialitate: 4 consultatii pe an la alegere
|
|
|
|
La terminarea beneficiilor incluse ai discount suplimentar la:
|
|
Dermatologie | |
|
|
Uro-ginecologie | |
|
|
Gastroenterologie | |
|
|
Cardiologie | |
|
|
ORL | |
|
|
Oftalmologie | |
|
|
Pneumologie | |
|
|
Recuperare medicală, Reumatologie | |
|
|
Analize medicale | |
|
|
Abonament Junior Plus
Cere oferta
Consultații și controale
- 12 consultatii de Neonatologie/ Pediatrie generală
- 30% discount - consultie Alergologie și imunologie clinică pediatrică
- 30% discount - gastroenterologie pediatrică
- 30% discount - neurologie pediatrică
- 30% discount - psihiatrie pediatrică
- 30% discount - cardiologie pediatrică
- 30% discount - nefrologie pediatrică
- 30% discount - ortopedie și traumatologie pediatrică
- 30% discount - reumatologie
- 30% discount - evaluare Recuperare medicală
- Un set de bază de analize de sânge, o dată pe an, fără trimitere de la medic.
- 10% discount – pentru restul analizelor medicale
Investigații, Radiologie, Imagistică*
- discount 20% - EKG simplu
- discount 10% - ecografie pediatrică
- discount 10% - ecografie doppler (include și consultație)
- discount 10% - computer Tomograf
- discount 10% - RMN
- discount 10% - Radiografie RX
- discount 10% - Investigații radiologice complexe (Urografie)
- discount 30% - teste alergice
- discount 30% - recuperare medicală - Kinetoterapie Vojta
Alte servicii medicale
- Manopera pentru vaccinări, tratamente injectabile și pansamente - Inclus
- Eliberare avize necesare pentru grădinița, școală - Inclus
- discount 10% - vaccinuri polivalente opționale
- discount 10% - alte analize de laborator - în afara celor incluse
- discount 10% - Aparate ortodonție - In parteneriat cu Cabinetul de stomatologie
Beneficii părinți
- Curs de alimentație complementară - Inclus
- discount 10% - consiliere psihologică – părinți
- discount 10% - la semninariile de parenting: "Cum să fii un bun părinte"
Abonament Junior Premium
Cere ofertaConsultații și controale
- Nelimitat consultatii de Neonatologie/ Pediatrie generală
- 50% discount - consultie Alergologie și imunologie clinică pediatrică
- 50% discount - gastroenterologie pediatrică
- 50% discount - neurologie pediatrică
- 50% discount - psihiatrie pediatrică
- 30% discount - cardiologie pediatrică
- 30% discount - nefrologie pediatrică
- 30% discount - ortopedie și traumatologie pediatrică
- 50% discount - reumatologie
- 50% discount - evaluare Recuperare medicală
- Un set de bază de analize de sânge, o dată pe an, fără trimitere de la medic
Investigații, Radiologie, Imagistică*
- discount 30% - EKG simplu
- Gratuit la recomandarea medicului Aramis - ecografie pediatrică
- discount 10% - ecografie doppler (include și consultație)
- discount 20% - computer Tomograf
- discount 10% - RMN
- discount 20% - Radiografie RX
- discount 20% - Investigații radiologice complexe (Urografie)
- discount 50% - teste alergice
- discount 50% - recuperare medicală - Kinetoterapie Vojta
Alte servicii medicale
- Manopera pentru vaccinări, tratamente injectabile și pansamente - Inclus
- Eliberare avize necesare pentru grădinița, școală - Inclus
- discount 10% - vaccinuri polivalente opționale
- discount 10% - alte analize de laborator - în afara celor incluse
- discount 10% - Aparate ortodonție - In parteneriat cu Cabinetul de stomatologie
Beneficii părinți
- Curs de alimentație complementară - Inclus
- discount 20% - consiliere psihologică – părinți
- discount 20% - la semninariile de parenting: "Cum să fii un bun părinte"